פוסטים עמוד הבית

מזונות ילדים

מזונות ילדים

תביעת מזונות היא אחת מהסוגיות בכל תהליך גירושין ומהווה למעשה את תביעתו של הילד אל מול האבא לקבל תשלום מזונות על מנת להמשיך את אורח החיים אליו הורגל.

גירושין

גירושין

על פי בית הדין הרבני, אם האהבה נגמרה אין בכך עילה מספקת לגירושין. יחד עם זאת , אם קיימת הסכמה הדדית של שני הצדדים לגירושין, זו עילה מספקת.

הסכם ממון

הסכם ממון

עריכת הסכם ממון אמורה לסייע במקרה של גירושין ולמעשה לשמש כחוזה המגדיר וקובע מראש את חלוקת הנכסים והממון. ההסכם חייב להיות בכתב ולקבל תוקף משפטי.

אפוטרופסות

אפוטרופסות

החוק המסדיר את עניין מינוי האפוטרופוס הוא חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות. תפקידו של האפוטרופוס הוא לדאוג לחסוי בנאמנות מוחלטת.

משמורת ילדים

משמורת ילדים

הסוגיה של החזקת הילדים הינה אחד מן הנושאים החשובים והמורכבים ביותר בכל הליך גירושין ובית המשפט יפסוק בעניין מתוך היותו אמון על טובתם של הילדים.

ידועים בציבור

ידועים בציבור

ידועים בציבור הינם זוגות אשר בוחרים לחיות יחד מבלי להתחתן. בישראל מקלים מאוד על האפשרות להיחשב כידועים בציבור ובניהול משק בית משותף.

צוואה מול ירושה

צוואה מול ירושה

עריכת צוואה היא עניין רגיש ומורכב ועל כן חשוב לערוך אותה באופן מדוקדק ויסודי שלא משאיר שום פתח לפרשנות שונה מזו של המנוח.

הסכם מכר מקרקעין

הסכם מכר מקרקעין

אחת העסקאות החשובות שאנו מבצעים במהלך חיינו היא קניה ו/או ומכירה של בית. חוזה מקרקעין נועד להגן על כל אחד מהצדדים ולהתאים את העסקה לדרישות החוק.


    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות התקשרו 054-4966250 :או מלאו פרטים ונשמח לייעץ ולכוון

    [lm_proxy lm-411 lm_form:21791 lm_key:55f9e59983614f8aaffcb877e6cca1f8]

    Call Now Button